Followers

Klik.. Klik..

Tuesday 20 May 2014

Salam Perkenalan Korang :)

Assalamualaikum w.r.t...

Jawab yer jgn xjawab... hihi..aku bru nk berjinak2 ngn blog2 bagai ni..terlebih dahulu aku perkenalkan diri aku.. nama aku ila.. asal penang.. umo of cos le muda lagi...auwww...:p..

 jeng3... ni la aku... scroll bawah yerrr.....


.........
.........
.........
.........
..........
...........
...........
...........
..........
..........
.............
.............
................
.....................





Ta daaaaa...... :D


ini la aku yang diberi nama nor fadzilah abu bakar..hikhik


Sebenarnya motif utama wujudnya blog ini sebab terjebak ngan akak aku..hahahaha.. ni ha blog dya.. http://eyzamiel.blogspot.com/.. ley la jenguk2 ke blog dya... :D

Semoga dengan wujud ye blog nie dapat la bertambah kenalan aku.. insyaAllah blog ini aku maybe akan buat " online sale " .. ramai2 le tgk2 blog aku yeerrr..... ngee ^^

Terima kasih korang sudi baca... muaxxx..

No comments:

Post a Comment